21 dni Nova ti - Jutranja gibalna rutina

Začnemo 04.03. -24.3. 2024
Program je zate primeren, če si želiš s skupno motivacijo ustvariti navado rednega gibanja za prožnost in pretočnost telesa.
Ostani v stiku s sabo, v stiku s svojim telesom.
Za dvig svoje vibracije.
Zakaj ravno zdaj?

Če začneš danes, veš kje boš že do poletja, ko boš nadaljevala s tem tempom skrbi zase, svojega telesa ter dvigovala svojo vibracijo in energijo na višji nivo vsak dan?
Verjetno se strinjaš z mano, da boš v vsakem primeru Nova ti.

Poleg tega nam je v tem času tudi narava naklonjena za nove začetke. Januar in februar sta zelo naporna meseca. Marca se pa energija že prestavi v nov cikel in imamo dodatno podporo za »prebujanje v leto«.

Kaj ti bo ta program omogočil?

🔸 Program ti bo omogočil, da dosežeš boljšo doslednost in konsistentnost pri jutranji negi telesa skozi gibanje.

🔸Skozi program boš ohranjala stik s sabo in pripravljala svoje telo na prihajajoči dan.

🔸 Izboljševala boš mobilnost in skrbela, da bo tvoje gibanje postajalo lahkotnejše iz dneva v dan.

🔸 Motivacijski maili te bodo spominjali na vadbo tudi v dneh, ko ti najraje ne bi.

🔸 Ta program bo koristen tudi zate, če se ne počutiš dobro in ti ni do napornih vadb.

🔸S pomočjo moči skupine se boš zavezala k redni vadbi s tem, ko se boš redno javljala v živo in poročala o svojem napredku (opcijsko).

🔸 Z mentorjem in strokovno vodenimi jutranjimi rutinami boš imela potrebno podporo na dosegu “enega klika”.

Tvoji rezultati, ko boš jutranjo rutino vnesla v svoje življenje:

🔸 Najpomembnejše – ustvarili bomo vsakodnevno navado/rutino gibanja.
 
🔸 Tekočine v telesu se bodo poravnale po noči spanja, kar bo preprečilo trd križ in zategnjene mišice v hrbtu – pripravila se boš na sproščeno jutro brez napetosti.
 
🔸 Jutranje razgibanje bo prebudilo tvoje telo in um, kar bo pospešilo prehod iz spanja v budnost.
 
🔸 Tvoje dihanje bo postalo pravilnejše in globlje.
 
🔸 Raztezanje in gibanje zjutraj bosta povečala prožnost sklepov in mišic celega telesa.
 
🔸 Če se zjutraj malo pretegneš, boš bolje pripravljena na vse, kar ti prinese dan. Vadba te lahko požene v višave, saj sprošča endorfine, kar pa dvigne energijo in izboljša razpoloženje.
 
🔸 Jutranja vadba ti lahko pomaga zmanjšati raven stresa in tesnobnosti ter poveča sposobnost obvladovanja izzivov v vsakdanjem življenju.
 
🔸 Gibanje bo povečalo prekrvavitev možganov, kar bo izboljšalo tvojo koncentracijo in pozornost.
 
🔸 Z rednim jutranjim gibanjem boš podprla zdrav imunski sistem, kar zmanjšuje tveganje za različne bolezni.
 
🔸 Povečala boš pozitivnost, saj jutranje gibanje ustvarja pozitiven začetek dneva, kar lahko vpliva na tvoj odnos do preostalega dneva in splošno življenjsko zadovoljstvo.

To je tudi zate, če si želiš:

🔸 Ohranjati svoje telo v ravnovesju in zmanjšati možnosti za bolečine in poškodbe.

🔸 Spremeniti svojo pomanjkanje energije in samodiscipline v redno vsakodnevno gibanje.

🔸 Zavedati se, da s temi vajami prispevaš k celoviti negi telesa in uvajaš zdrave navade v svoje življenje.

🔸 Optimalno zbuditi telo in ga premigati, da lažje začneš svoj dan.

🔸Izvajati vadnice v udobju doma, kar omogoča hitro in enostavno vključitev v tvoj dnevni urnik. 

🔸 Izvajati vadbo brez posebnih pripomočkov.

Kako bo program potekal:

Ob prijavi v program prejmeš:

  • Vsak dan javljanje v živo 10-15 minutne jutranje gibalne rutine
  • Za vse brez facebook računa, se bodo vsak dan sproti, posnetki nalagali na spletno platformo
  • Vsak dan prejmeš motivacijski mail
  • Opcijsko: V Zaprti Facebook skupini se javljaš spodaj v komentar za dnevno zavezo, in z nami deliš svoje aha momente
  • Mojo 100% podporo pri motivaciji in proslavljanju tvojih dnevnih zmag

Tvoji bonusi ob nakupu programa:

Za vse prijave do 22.02. sem ti pripravila še res ekstra podporne cukrčke, ki jih sama naravnost obožujem:

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA

1. Ali je program primeren za začetnike?

Da, program je primeren za začetnike.

2. Ali lahko obdržim videe?

Videe lahko obdržiš do 26.3. Po tem datumu se nam lahko za redno gibanje pridružiš v spletni učilnici Tvoj pilates. 

3. Kaj potrebujem za vadbo?

Potrebuješ le blazino (podlogo) in internet.

4. Koliko dolge bodo vadnice?

Vadnice bodo dolge od 5 do 10 minut. Ravno prav za prebuditev telesa z gibanjem, še pred prvo jutranjo kavico. 

5. Kakšne vrste vaje so vključeni?

Vključene bodo dihalne vaje, vaje za prožnost, fleksibilnost hrbtenice in medenice, vaje za mobilnost telesa, itd.

6. Sem že članica spletne učilnice Tvoj pilates, moram plačati?

Ne za člane je ta izziv brezplačen. Na e-mail hello@nezkakoritnik.si se mi samo javi, da te vključim v izziv.

POZDRAVLJENA!

O Nežki

Sem Nežka, tvoja inštruktorica pilatesa. Stremim k vadbam, ki so modra odločitev za nas, ženske. Naša telesa potrebujejo krepitev medeničnega dna in gibanje, ki spominja na valovanje. Zato je pilates prava izbira vadbe, s katero negujemo svoja telesa, se počutimo lahkotne, imamo več energije in samozavesti.

Sem licencirana inštruktorica pilatesa, vadb v nosečnosti, kondicijska trenerka in certificirana vaditeljica visoko intenzivnega treninga. Če tudi ti iščeš vadbo, ki ti bo pomagala pri vsakodnevnih izzivih, poskrbela za boljše psihofizično počutje in ti omogočila, da boš uspešno krmarila med vsemi dnevnimi opravili in ohranjala stik sama s sabo, s svojim telesom in žensko energijo, vabljena.

IMAŠ DODATNA VPRAŠANJA?

Piši mi na hello@nezkakoritnik.si ali me pokliči na telefonsko številko 040-429-442.

Se že veselim skupnih uric gibanja!

Nežka