21 dni Nova ti - Pomladno prebujena

Da tvoje telo ne bo zaspano to pomlad

21 dnevna jutranja gibalna rutina v trajno last in jih lahko rotiraš celo leto. 

📢 Pomembno: V prodaji samo do vključno 19.05. 2024

15 minutne vadnice za vsako jutro, da poščetkaš hrbtenico in medenico in skočiš s prebujenim telesom v nov dan.

 

🔸 Si že aktivna, hodiš v fitnes, telo se ti že oblikuje, a rabiš tisto pikico na I?
🔸 Si želiš vnesti več mehkobe, več elegance, več ženske energije ?
🔸 Se zjutraj zbudiš “zbita” in čutiš zakrčenosti v telesu?
🔸 Verjameš, da bi lahko vložila 10 minut na dan, da rešiš zgoraj opisane dileme?
🔸 Greš rada v ekstreme in ven iz cona udobja, da se zavežeš na 21 dni konstante, ker veš kaj bo to pomenilo za tvoje življenje?
🔸 Potem si na pravem mestu.

Program je zate primeren, če si želiš svojemu rednemu gibanju dodati tisto piko na i.
Si se pripravljena zbudit, ker življenje je kratko in nismo vsak dan mlajše.

Če si odločena, da tokrat pa greš zares in greš "all in", greš osvajat "Triglav".
A z vajami, ki ti ohranjajo stik s tabo, stik s tvojim telesom.
Za dvig tvoje vibracije.
Za dvig ženske energije, elegance in mehkobe.
Zakaj ravno zdaj?

Če začneš danes, veš kje boš že do poletja, ko boš nadaljevala s tem tempom skrbi zase, svojega telesa ter dvigovala svojo vibracijo in energijo na višji nivo vsak dan?
Verjetno se strinjaš z mano, da boš v vsakem primeru Nova ti.

Poleg tega nam je v tem času tudi narava naklonjena.
Energija pomladi nam je v veliko podporo pri uvajanju novih začetkov/novih navad, kreativne energije in s kančkom najstniške razposajenosti. Tako imamo vsi, željni po spremembi, dodatno podporo za »prebujanje v leto«.

Kaj ti bo ta program omogočil?

🔸 Program ti bo omogočil, da dosežeš boljšo doslednost in konsistentnost pri jutranji negi telesa skozi gibanje.

🔸Skozi program boš ohranjala stik s sabo in pripravljala svoje telo na prihajajoči dan.

🔸 Izboljševala boš mobilnost in skrbela, da bo tvoje gibanje postajalo lahkotnejše iz dneva v dan.

🔸 Ta program bo koristen tudi zate, če se ne počutiš dobro in ti ni do napornih vadb.

🔸 Z mentorjem in strokovno vodenimi jutranjimi rutinami boš imela potrebno podporo na dosegu “enega klika”.

Tvoji rezultati, ko boš jutranjo rutino vnesla v svoje življenje:

🔸 Najpomembnejše – ustvarili bomo vsakodnevno navado/rutino gibanja.
 
🔸 Tekočine v telesu se bodo poravnale po noči spanja, kar bo preprečilo trd križ in zategnjene mišice v hrbtu – pripravila se boš na sproščeno jutro brez napetosti.
 
🔸 Jutranje razgibanje bo prebudilo tvoje telo in um, kar bo pospešilo prehod iz spanja v budnost.
 
🔸 Tvoje dihanje bo postalo pravilnejše in globlje.
 
🔸 Raztezanje in gibanje zjutraj bosta povečala prožnost sklepov in mišic celega telesa.
 
🔸 Če se zjutraj malo pretegneš, boš bolje pripravljena na vse, kar ti prinese dan. Vadba te lahko požene v višave, saj sprošča endorfine, kar pa dvigne energijo in izboljša razpoloženje.
 
🔸 Jutranja vadba ti lahko pomaga zmanjšati raven stresa in tesnobnosti ter poveča sposobnost obvladovanja izzivov v vsakdanjem življenju.
 
🔸 Gibanje bo povečalo prekrvavitev možganov, kar bo izboljšalo tvojo koncentracijo in pozornost.
 
🔸 Z rednim jutranjim gibanjem boš podprla zdrav imunski sistem, kar zmanjšuje tveganje za različne bolezni.
 
🔸 Povečala boš pozitivnost, saj jutranje gibanje ustvarja pozitiven začetek dneva, kar lahko vpliva na tvoj odnos do preostalega dneva in splošno življenjsko zadovoljstvo.

To je tudi zate, če si želiš:

🔸 Ohranjati svoje telo v ravnovesju in zmanjšati možnosti za bolečine in poškodbe.

🔸 Spremeniti svojo pomanjkanje energije in samodiscipline v redno vsakodnevno gibanje.

🔸 Zavedati se, da s temi vajami prispevaš k celoviti negi telesa in uvajaš zdrave navade v svoje življenje.

🔸 Optimalno zbuditi telo in ga premigati, da lažje začneš svoj dan.

🔸Izvajati vadnice v udobju doma, kar omogoča hitro in enostavno vključitev v tvoj dnevni urnik. 

🔸 Izvajati vadbo brez posebnih pripomočkov.

Kako se lotiš programa:

Tvoji bonusi ob nakupu programa:

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA

1. Ali je program primeren za začetnike?

Da, program je primeren za začetnike.

2. Ali lahko obdržim videe?

Videi ti ostanejo v trajni lasti. Tako da te enaindvajsetdnevne kroge lahko znova in znova rotiraš in imaš vodeno jutranje ščetkanje hrbtenice in medenice skozi celo leto. 

3. Kaj potrebujem za vadbo?

Potrebuješ le blazino (podlogo) in internet.

4. Koliko dolge bodo vadnice?

Vadnice bodo dolge od 5 do 10 minut. Ravno prav za prebuditev telesa z gibanjem, še pred prvo jutranjo kavico. 

5. Kakšne vrste vaje so vključene?

Vključene bodo dihalne vaje, vaje za prožnost, fleksibilnost hrbtenice in medenice, vaje za mobilnost telesa, itd.

POZDRAVLJENA!

O Nežki

Sem Nežka, tvoja inštruktorica pilatesa. Stremim k vadbam, ki so modra odločitev za nas, ženske. Naša telesa potrebujejo krepitev medeničnega dna in gibanje, ki spominja na valovanje. Zato je pilates prava izbira vadbe, s katero negujemo svoja telesa, se počutimo lahkotne, imamo več energije in samozavesti.

Sem licencirana inštruktorica pilatesa, vadb v nosečnosti, kondicijska trenerka in certificirana vaditeljica visoko intenzivnega treninga. Če tudi ti iščeš vadbo, ki ti bo pomagala pri vsakodnevnih izzivih, poskrbela za boljše psihofizično počutje in ti omogočila, da boš uspešno krmarila med vsemi dnevnimi opravili in ohranjala stik sama s sabo, s svojim telesom in žensko energijo, vabljena.

IMAŠ DODATNA VPRAŠANJA?

Piši mi na hello@nezkakoritnik.si ali me pokliči na telefonsko številko 040-429-442.

Se že veselim skupnih uric gibanja!

Nežka